Kancelária Slovenskej biblickej spoločnosti je z dôvodu rekonštrukcie až do odvolania ZATVORENÁ. Vybavovanie objednávok POKRAČUJE BEZ OBMEDZENÍ 😊
Biblie

Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu ihneď po zistení nedostatkov na zakúpenom tovare. Ak ide o zodpovednosť za škodu pri strate zásielky, je potrebné uplatniť reklamáciu do 10 dní odo dňa, kedy mala byť zásielka doručená. Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu a musí byť doručená predajcovi (Slovenská biblická spoločnosť).

V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-obrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil.

Reklamácie sú vybavované:

  • telefonicky, v pracovných dňoch od 9:00 hod. do 14:00 hod. na čísle 048/413 41 91,
  • elektronicky na e-mailovej adrese obchod@biblia.sk,
  • poštou alebo osobne na adrese:
    • Slovenská biblická spoločnosť, Mlynská 43, 974 09 Banská Bystrica

V prípade, že je predajca za reklamáciu zodpovedný, vyrieši ju promptne k spokojnosti zákazníka. Ak zákazník neuplatní svoje nároky v dobe a spôsobom podľa predchádzajúcich podmienok, platí, že zásielka bola doručená riadne a včas. Zákazník zodpovedá predajcovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení, resp. že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom reklamačnom formulári.

Pri reklamácii tovaru zašle zákazník zakúpený tovar na adresu sídla predajcu. Predajca rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch – najmä ak je potrebné odborné posúdenie nedostatku – najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má zákazník právo na výmenu za nový výrobok alebo odstúpenie od zmluvy. O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol.

Tovar zaslaný formou dobierky predajca nepreberá.